دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

انگلیسی برای مهاجرت

بررسی مشاغل اینترنتی

انگلیسی برای مهاجرت

مهاجرت به یک کشور خارجی به قصد کار یا تحصیل، یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های بسیاری از افراد برای یادگیری زبان انگلیسی است. طبیعتاً یادگیری هر زبان خارجی نیاز به تلاش و زمان گذاشتن دارد. واقعیت این است که افرادی که بدون هدف خاصی و صرفا به قصد یادگیری در کلاس‌ زبان انگلیسی شرکت می‌کنند، با آرامش و فراغ بال بیشتری به یادگیری پرداخته و درگیر مشکلات متقاضیان مهاجرت نمی‌شوند. اما وقتی بحث مهاجرت مطرح می‌شود، محدودیت‌های زمانی و استرس ناشی از آن گاهی باعث کاهش راندمان و کیفیت یادگیری می‌شود. ما از این مشکلات آگاهیم و برای رفع آنها راه حل‌هایی هم داریم. اگر شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت را دارید، با ما همراه باشید!

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت


پیش از آن‌که برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان اقدام کنید، باید به دنبال یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت باشید. با توجه نوع مهاجرت مورد نظر شما، سطح مهارت مورد نیاز در زبان انگلیسی متفاوت است. کسی که به هدف ادامهٔ تحصیل قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارد، باید به سطح پیشرفته‌ ای از زبان انگلیسی برسد و به همین خاطر باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا هزینه و زمان خود را به بهترین نحو استفاده کند. یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت ، نیازمند رعایت اصول و نکاتی است که در این مطلب به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنید!
مهاجرت کردن اصلا کار آسانی نیست. جدا از سختی‌های دوری از خانواده و دوستان، باید کلی با استرس‌های مربوط به ددلاین‌های دانشگاه‌ها، مصاحبه با سفارتخانه، گرفتن نمره مورد نظر در آیلتس یا PTE و خیلی موارد دیگر دست و پنجه نرم کنید. پس قبل از شروع به انجام هر کاری، بدانید این مشکلات جزئی از فرآیند مهاجرت هستند و باید با آرامش کامل با آنها مواجه شوید تا بتوانید از پس آنها بربیایید. هر اتفاقی که افتاد، ناامید نشوید، به تلاش خود ادامه دهید و بدانید که فرصت‌های فراوان دیگری هم پیش روی شما هستند.تا جایی که امکان دارد زبان انگلیسی برای مهاجرت را همینجا یاد بگیرید!

اگر یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت اصلی‌ترین اولویت شماست، باید برایش زمان اختصاص دهید. پیشرفت در زبان انگلیسی به تلاش مستمر نیاز دارد و یک شبه به دست نمی‌آید. پس شاید لازم باشد از بعضی کارها یا تفریحات دست کشید تا زمان بیشتری برای مطالعه و تمرین فراهم شود. در ادامه مروری بر نکات آموزش انگلیسی برای مهاجرت خواهیم داشت .

خود را در محیط غوطه ور کنید

آیا زمانی که افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند، دست و پای خود را گم می کنید ؟ قبل از مهاجرت ، شروع به دیدن فیلم های انگلیسی کنید . آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم Tenet یکی از راه های یادگیری انگلیسی برای مهاجرت می‌باشد. علاوه بر این شما می‌توانید مقاله آموزش زبان با فیلم سینمایی را مطالعه نمایید.

قبل از اقدام به مهاجرت زبان انگلیسی را تمرین کنید

باید قبل از رفتن به یک کشور خارجی ، زبان انگلیسی را یاد بگیرید . همچنین می توانید در شهر خود به دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت بروید و با دانشجویان زبان انگلیسی که می خواهند به زبان انگلیسی با دیگران چت کنند ، ارتباط برقرار کنید . یادگیری زبان ممکن است مانند دوچرخه سواری برای شما هیجان انگیز باشد و شما باید یاد بگیرید که چگونه به سطح مورد نظر خود برسید .

به وسایل اطرافتان برچسب بزنید

یک بسته برچسب و یک مداد تهیه کنید . یادداشت های کوچک به زبان انگلیسی تهیه کنید . می توانید این یادداشت ها را در طول سفر به همراه خود داشته باشید . سپس وقتی به فرودگاه و بخش کانتر می رسید برای پیدا کردن کلمه چمدان یا گذرنامه به مشکل بر نمی خورید .

یک کتاب راهنمای سفر بخرید

تلفن همراه شما برای نگهداری یادداشت ها و اطلاعات مربوط به اقامت در هتل گزینه بسیار خوبی می باشد ، اما کتاب راهنمای سفر به شما کمک می کند تا با اسامی مکان های مشهور کشوری که به آن مهاجرت کرده اید بیشتر و بهتر آشنا شوید . از این که کتاب همیشه همراه شما باشد ، احساس ناراحتی نکنید . اگر در جایی دچار مشکل شدید ، می توانید نگاهی به کتاب بیندازید تا مشکلتان حل شود . علاوه بر این می‌توانید 9 کتاب داستان برای یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه بفرمایید.

یادگیری زبان را تبدیل به یک سرگرمی کنید

بهتر است قبل از مهاجرت دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت را به طور کامل بگذرانید، منطقی نیست که فقط چند ماه قبل از مهاجرت اقدام به یادگیری زبان کنید. خصوصا پیشنهاد ما شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان می باشد. برنامه ها و اپلیکشن های آموزش زبان برای مهاجرت ،کمک قابل توجهی در این مورد به شما می کند و با استفاده از آنها می توانید به هدف مورد نظر خود برسید . برای یادگیری زبان از انجام هیچ کاری خجالت زده نشوید .اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش انگلیسی برای مهاجرت به دست آورید ، فیلم های زیادی در این مورد وجود دارد که می توانید آنها را تماشا کنید .

زیاد انگلیسی صحبت کنید

برای یادگرفتن زبان انگلیسی به نحو کاربردی، سعی کنید خود را در معرض صحبت کردن قرار دهید. مادامی که فقط کتاب بخوانید و لیست بلند بالایی از کلمات و دستورات پیچیده را حفظ کنید ولی از آن ها استفاده ای نکنید، پیشرفت چندانی نخواهید کرد و خواهید دید که در موقعیت های مختلف قادر به بیان خواسته های خود و صحبت کردن نیستید. بنابراین از همان ابتدا که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنید، صحبت کنید. برای این کار چند راه دارید: استفاده از اپلیکیشن ها و صحبت با افراد بومی، صحبت با دوستان و اعضای خانواده، صحبت کردن بلند بلند با خودتان، شرکت در کلاس های فری دیسکاشن یا بحث آزاد. سعی کنید در صورت امکان با فرد دیگری جز خودتان صحبت کنید، زیرا صحبت کردن در جمع برای افراد به دلیل کم رویی یا اعتماد به نفس پایین دشوار تر است. بنابراین از همین ابتدا خجالت را کنار بگذارید و با هر سطحی از دانش شروع به صحبت در جمع کنید. مقاله آموزش مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند این مسیر را سریع تر بپیمایید.


پادکست گوش کنید

برای یادگیری انگلیسی برای مهاجرت، یکی از مهارت هایی که شدیدا به آن نیاز دارید، لیسنینگ است. شما باید در شرایط مختلف بتوانید آنچه را که می شنوید درک کنید تا ارتباط موثری با اطراف برقرار کنید. حتی برای اینکه خوب حرف بزنید، اول باید بتوانید خوب آنچه را که می شنوید درک کنید و کلمات و لغات و اصطلاحات مختلف را به ذهن بسپارید.
برای تقویت لیسنینگ، و در کل زبان، هرچه بیشتر بشنوید بهتر است. شنیدن زیاد انگلیسی، چه آگاهانه و چه ناآگانه، موجب فعال شدن ذهن شما و یادگیری زبان به نحوی کاربردی می شود. سعی کنید در روز حد اقل یک پادکست را به صورت آگاهانه گوش کنید. یعنی چطور؟ به این صورت که با دقت به آنچه می شنوید توجه کنید و ببینید چقدر از جملات و کلمات را متوجه می شوید و سپس بار دیگر گوش دهید و جاهایی را که متوجه نمی شوید پاز کنید و به عقب برگردید. آن قدر این رویه را تکرار کنید تا در نهایت بخش قابل توجهی از آنچه می شنوید را متوجه شوید و سپس در صورت امکان، به رونویس پادکست مراجعه کنید و کلمات و اصطلاحات نا آشنا را استخراج کرده و معانیشان را در دیکشنری جستجو کنید. با این روش طی زمان کوتاهی، زبان شما پیشرفت قابل توجهی خواهد کرد. 7 دلیل استفاده از پادکست‌ زبان انگلیسی مقاله معتبری است که به شما کمک میکند استفاده موثرتری از پادکست ها داشته باشید.
روش دوم، گوش دادن ناآگاهانه و یادگیری ضمنی زبان انگلیسی می باشد. به این صورت که سعی کنید شب هنگام خواب، و یا در روز حین انجام کارهای روزمره، اخبار، رادیو یا پادکست پخش کنید. با این روش ناخوداگاه شما در گیر زبان می شود و ذهنتان بدون اینکه بفهمید، کلمات و جملات را حفظ می کند.

جمع بندی

یادگیری زبان برای مهاجرت کار ساده و یک شبه نیست. ترتیب یادگیری زبان انگلیسی مهم است. مثلا اگر برای آزمون های مختلفی آماده می شوید، منابع و نوع سوالات مشخص و محدودند و شما با تکرار و تمرین تکنیک ها می توانید ظرف مدت نسبتا کوتاهی به موفقیت برسید. اما یادگیری زبانانگلیسی برای مهاجرت بحث دیگریست. چون شما دیگر با مصحح های امتحان و سوالات و منابع مشخص طرف نیستید و در عوض با محیط حقیقی و دریایی از کلمات و اصطلاحات و جملات رو به رو هستید. پس نیاز به زمان دارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.