دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

تقویت رایتینگ با خرید کتاب زبان


تقویت مهارت های نوشتاری انگلیسی

چگونه مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنیم؟

شاید بخواهید در آینده نویسنده شوید یا شاید بخواهید ایده های خود را بهتر روی کاغذ بیاورید تا در کلاس رایتینگ آیلتس یا آزمون آیلتس نمره بهتری بگیرید.  شما می توانید برای تقویت رایتینگ با خرید کتاب زبان در دهکده زبان همین الان روی لینک کلیک کنید.

هدف شما هر چه باشد، راه هایی برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی شما وجود دارد.

چندین مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی میانجیگری انجام دهید. نوشتن خوب نیاز به دانش و تمرین زیاد و البته سخت کوشی و اشتیاق برای بهبود مهارت های نوشتاری دارد.

مهارت های نوشتاری انگلیسی اغلب سخت ترین مهارت ها برای زبان آموزان انگلیسی است. گاهی اوقات نوشتن به زبان مادری می تواند زمان بر و دشوار باشد. بنابراین مهارت زبان به تنهایی برای تقویت مهارت نوشتاری کافی نیست و مانند هر مهارت دیگری نیاز به تمرین دارد.

کیفیت نوشتار شما به میزان خوب خواندن انگلیسی شما بستگی دارد. با مطالعه متون انگلیسی خود را در معرض ساختارهای گرامری مختلف قرار می دهید و به جای آنها کلمات جدیدی را یاد می گیرید. این کلمات و ساختارها به شما کمک می کند بهتر بنویسید.

به انگلیسی فکر کن

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانیم مرتکب شویم این است که هنگام نوشتن به زبان انگلیسی به فارسی فکر کنیم. به یاد داشته باشید که شما ترجمه نمی کنید. البته همه ما قادریم جملات پیچیده و سنگین تری را به زبان مادری خود بنویسیم که معادل آن را هنوز به زبان انگلیسی نیاموخته ایم. همچنین بسیاری از کلمات و ساختارهای دستوری را نمی توان مستقیماً از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کرد. بنابراین نوشتن جملاتی که کاملاً با نوشتار ما به زبان مادری ما همخوانی داشته باشد تقریباً غیرممکن خواهد بود و نادیده گرفتن این اصل باعث ایجاد اشکالات ساختاری بسیاری در متن نهایی ما خواهد شد.

خرید کتاب مهارت های نوشتاری انگلیسی

کتاب های تالیف کسب و کار از جمله کتاب ها و روش های جدید و به روز دنیاست که در ایران نیز توسط مدرسان آموزشگاه ها و مراکز زبان انگلیسی مورد تایید و تدریس می باشد. کتاب های درسی زبان انگلیسی عبارتند از: خرید Academic Encounters، خرید مهارت های انگلیسی کمبریج واقعی، خرید Collins English for Exams Writing برای IELTS، خرید Inside Writing، خرید Longman Academic Writing، خرید Longman Academic Writing، خرید کتاب، Writing Power و...

زبان آموزان عزیز می توانند کتاب های انگلیسی را با بهترین کیفیت چاپ و کاغذ و همچنین قیمت ها و تخفیف های ویژه از طریق سایت فروشگاه دهکده زبان سفارش دهند تا با ارسال سریع ارتباط در فضای مجازی کتاب را در هر نقطه از ایران دریافت کنند. همچنین برای راحتی زبان آموزان در نظر گرفته شده است تا این عزیزان بتوانند از طریق تلگرام یا واتس اپ با مدیران فروش در ارتباط باشند و بدون دردسر با این مجموعه تجربه لذتبخش خرید آنلاین کتاب زبان را تجربه کنند.
اگر فردی مبتدی در شروع راه زبان‌آموزی هستید، باز هم جای نگرانی نیست! با توضیحاتی که سایت جنگل برای هر کدام از کتاب های آموزشی زبان انگلیسی تهیه کرده‌است، می‌توانید از صفر تا ۱۰۰ راه یادگیری‌تان را خودتان به صورت خودآموز، یا حتی با معلم پیش ببرید. بهترین کتاب های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی تنها برای زبان‌آموزان مبتدی تهیه نشده‌‌اند، شما ممکن است فردی حرفه‌ای در زبان انگلیسی بوده و تنها نیاز به مرور برخی از آموزه‌ها یا محک زدن دانش زبانی خود داشته باشید، در این صورت کتاب‌های سطوح بالای زبان، بر اساس نیاز شما در سایت قرار گرفته است. خرید کتاب زبان
شما می‌توانید با گشتی بین کتاب‌ های آموزش زبان انگلیسی و مرور توضیحات، کتابی که مطابق با خواسته‌تان باشد را تهیه کنید. بسیاری از زبان‌آموزانی که نیاز به تقویت تنها یکی از مهارت‌های زبان دارند نیز می‌توانند در بخش « کتاب آموزش زبان انگلیسی براساس مهارت‌های چهارگانه » (Speaking،  Listening، Writing،Reading) ، اقدام به خرید کتاب مورد نیاز و تقویت مهارت‌شان بکنند. در این بخش کتاب‌های آموزشی، لیست کاملی از کتاب های آموزش به زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار نیز قرار دارد. این کتاب‌ها برای کسانی‌که قصد دارند در یک حوزه خاص به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازند، راه را هموار کرده‌است.بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.